onsdag den 28. september 2016

Danske film der er gode


Jeg har altid mest været til danske film. Og det er jeg stadigvæk.
Jeg ser generelt ikke så mange film, som jeg gjorde engang. Inden jeg begyndte at se serier, så, så jeg mest film, men så begyndte jeg at interessere mig for serier, og så er jeg bare begyndt at se mindre og mindre film.

Blockbuster har et stort udvalg af danske film. Både nye og gamle.
Jeg vil her lave en lille liste med nogen af de danske film, som Blockbuster har, og som jeg synes, der er gode, og som jeg kan anbefale andre at se. Jeg synes selvfølgelig, at der er flere gode danske film end kun disse, som jeg nævner. Dette er bare et lille udpluk. I denne liste gælder de helt gamle danske film som fx med Dirch Passer osv ikke med. Det er de "nyere" film. Eller er jo stadigvæk danske film, der er gamle, men ikke fra dengang med Dirch Passer osv.

Min liste:

Afdeling Q filmene

Nynne

Dirch

Klassefesten

Cecilie

Simon & Malou

Camping

Sover Dolly på ryggen?

Flammen og Citronen

Det grå guld

Kinamand

Det er bare nogen af de danske film, som jeg godt kan lide.

Da jeg sad og kiggede de danske film igennem på siden, så fandt jeg faktisk flere danske film, som jeg godt kunne tænke mig at se. Danske film som jeg egentlig aldrig har hørt om før.

Er der nogen af disse film, som I ikke har hørt om før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar