torsdag den 15. september 2016

Fox har fået sin egen side på Facebook


Fox har fået sin helt egen side på Facebook.

På hans side vil der blive postet nuttet billeder af ham, der vil blive linket til nogen af mine indlæg, som er relevant indenfor emnet hunde, der vil blive delt konkurrencer og gode tilbud samt meget andet.



Det vil betyde rigtig meget for mig, hvis I vil gå ind og like hans side på Facebook.
I finder den lige her

Der vil komme billeder op på hans side, som ikke kommer her på bloggen eller på Instagram.
Samt når fx Smartdog har nogen lækre tilbud eller, at de har en rabatkode, så vil der blive linket til det.

Så der vil komme en masse spændende ting op på hans side.

Så I må meget gerne følge den.
Hvis I vil have, at jeg skal følge jeres side på Facebook, nu når I liker hans side, så skriv hvad jeres side hedder, så liker jeg også den.

1000 tak til jer, der vil følge min smukke Fox(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar