fredag den 17. juli 2015

Tilbage til Lalandia efter 10 år


I går ankom vi til Lolland, hvor vi skal være indtil på søndag.
Caspers far har en lejlighed hernede, som vi så låner.

I går kørte vi forbi Lalandia. Ikke for at bade men for at gå og kigge lidt i centret, og så spiste vi aftensmad der.
Der var mange ting, der var ændret siden, at jeg var der sidst.
Det er lidt over 10 år siden, at jeg sidst var der.
Der var også nogle ting, som jeg godt kunne genkende.



Dette springvand kan jeg godt huske fra, da jeg var der sidst



Vi spiste aftensmad på Bambino



Mig på Bambino



Casper ude foran Lalandia



Mig og Casper der fjoller ude foran Lalandia



Mig ude foran Lalandia

I dag har vi været i Middelaldercentret. Det var rigtig sjovt at se det.
Bagefter var vi forbi et lille kræmmermarked, men der gik vi hurtigt igen, da det ikke var særlig godt.
Ellers har vi hygget med at se film her til aftes og gået en lang tur med Fox.

I morgen skal vi i Knuthenborg Safaripark.
Det glæder jeg mig meget til. Min mor siger, at jeg har været der engang, da jeg var lille, men det kan jeg ikke rigtig huske. Jeg har længe gerne ville ind og se Knuthenborg Safaripark, så det bliver fedt, at vi skal det.

Der går nok ikke alt for længe, før jeg går i seng. Jeg er nemlig mega træt.

Godnat til alle jer, kære læsere(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar