søndag den 26. juli 2015

Jeg elsker at have fødselsdag


Jeg elsker at have Fødselsdag
Nu er der godt nok lang tid til, at jeg har fødselsdag, men jeg er faktisk begyndt at tænke over, hvad jeg skal bage til min fødselsdag næste år.

Næste år bliver dog lidt anderledes, fordi der bliver jeg 25 år. Så jeg og Casper holder fødselsdag sammen næste år, hvor vi fejrer, at jeg bliver 25 år, og at han bliver 29 år.
Han vil ikke fejre sin 30 års fødselsdag med en fest, da han heller vil have, at jeg og ham skal til USA der.
Så han forslog, at vi holdte en fest sammen næste år.

Men der skal vi stadig have kage eller kager.
Så jeg sidder allerede nu og søger efter inspiration til hvilke kager, jeg skal bage.

Jeg vil nemlig gerne have prøvet at bage kagerne først før, at jeg serverer dem til en fest.
Jeg vil være sikker på, at de er gode nemlig.
Det gør jeg jo kun ved de kager, som jeg ikke har lavet før.

Så jeg er allerede begyndt at tænke på min og Caspers fødselsdag næste år(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar