lørdag den 4. juli 2015

My little pomo


Jeg kalder Fox for my little pomo.
Han er en pomorania, og jeg tror, at jeg har fået det derfra.

Da vi for noget tid siden var en tur ved skovsøen, der fik jeg taget disse billeder af my little pomo.





Han ser bare så glad ud på disse billeder.

Jeg kalder også Fox for my little pomeranian.
Men jeg kalder ham mest for my little pomo.

Fox er virkelig min bedste ven.

Simba er min krammebamse og min bammerbjørn (spørg mig ikke om, hvor jeg har det ord fra).

Nala er min lille pige og min lille prinsesse.

Udover disse her så har babyerne også mange andre kælenavne.

Jeg har et unikt forhold til hver af mine babyer.

Et forhold der ikke kan beskrives med ord(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Du har nogle dejlige og smukke babyer :-)
    Vi hygger også om vores dyr og passer på dem, de er ikke så glade for denne sommervarme.
    Hvordan klarer jeres dyr varmen?
    Hilsner og en god søndag :-)

    SvarSlet
  2. Nurh hvor den cute!!!! Elsker den slags hunde! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet