torsdag den 30. juli 2015

Jeg er så kræsen


Jeg er utrolig kræsen, når det kommer til Tøj

Det bærer mit tøjskab også præg af. Jeg er ikke en, der bare kan gå ud og shoppe og så finde 5 stykker tøj med hjem. Jeg er heldig, hvis jeg finder bare et stykke tøj, som jeg gerne vil have.

Sådan var det ikke, da jeg var yngre.
Jeg kan huske, da jeg var omkring de 14 år, så kunne jeg, Kamilla og vores veninde gå flere timer i Rosengårdscentret for at købe tøj. Og jeg og Kamilla skulle gerne ind i de samme butikker flere gange, hvor vi så endte med at købe lidt mere.

Dengang var jeg ikke så kræsen, og der kendte jeg til det med, at man får købt noget tøj, som man kun får brugt et par gange.

Jeg glemmer heller ikke mere, at jeg har noget tøj liggende, som jeg havde glemt, at jeg havde købt.
Jeg kan nok mit udvalg af tøj i hovedet.
Nu får jeg det til at lyde, som om jeg ikke har noget tøj. Det har jeg selvfølgelig.
Men jeg har ikke lige så meget tøj som mange andre piger på min alder.

Jeg har til gengæld en hel del sko.
De fleste stammer dog fra Føtex og Bilka. Hvis ikke alle, nu når jeg tænker over det.
Men det er, fordi jeg har så mange ballerinaer. Jeg har flere af de samme slags ballerinaer, hvor de bare er i forskellige farver.
Der er jeg ikke så kræsen, som jeg har været.
Og ofte har Bilka tilbud på deres sko, så der får jeg nogle gange købt et par eller to med hjem.

Jeg ville da nogle gange ønske, at jeg ikke var så kræsen, men det kan jeg ikke rigtig lave om på.

Er I meget kræsne, når det kommer til tøj(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar