tirsdag den 28. juli 2015

Et lille madtip


Jeg har et lille madtip, som jeg og Casper bruger hver gang, at vi laver Frikadeller

Når vi laver frikadeller, så river vi en squash, og så putter vi det i frikadelledejen.
Det er samtidig sundt, og så bliver der flere frikadeller ud af det.

Jeg var skeptisk første gang, at vi prøvede det, fordi jeg havde ikke smagt squash før, og jeg har altid troet, at jeg ikke ville bryde mig om smagen af squash.
Men man kan faktisk ikke smage squashen.
Nogle vil så spørge, om hvorfor man så putter squash i frikadeller, men det er sundt, og det er en måde at få nogle flere vitaminer på, og samtidig giver det flere frikadeller.

Jeg elsker også squashkage.
Igen kan man ikke smage, at der er squash i.

Er der nogle af jer, der også putter squash i jeres frikadeller(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar