torsdag den 23. juli 2015

Gør din mad sjov at se på


Jeg har afprøvet en mega fed ting.
Nemlig en form formet som et kranie hoved til spejlæg.

Man kan købe det inde på GadgetCity

GadgetCity sælger en masse sjove men praktiske ting.
De har fx Powerbanks og høretelefoner til ens mobil.
De har også nogle sjove ting som fx forskellige sjove USB sticks og selvlysende snørebånd osv.

Og så har de selvfølelig også den form til spejlæg.
Den kan I finde lige Her

Jeg var meget spændt på at prøve denne form.
Jeg må ærlig indrømme, at jeg ikke havde de helt store forventninger til formen.

Men jeg blev dog positiv overrasket over den.



Som I kan se på billedet, så bruger man to æg, hvor man slår et æg ud i hvert øje.
Jeg synes, den var lidt svær at få ud af formen helt uden at ødelægge spejlægget.
Men det lignede stadig et kranie hoved.
Jeg tror bare, at vi skal prøve det et par gange før, at vi lærer at få den rigtig ud af formen.

Men ellers var det utrolig let at lave spejlæg med formen.

Det vil være en rigtig god og sjov ide som gave til en, som har alt eller til en, som man ikke rigtig ved, hvad man skal give.
Jeg havde ikke regnet med, at vi kunne få det til at ligne et kranie hoved.
Jeg havde forstillet mig, at det bare ville splatte ud, når man tog formen ud, men den beholdte formen sådan relativt meget. Man kunne sagtens se, hvad det forstilte.

Nogle gode ting ved GadgetCity udover deres sjove og praktiske ting, det er, at de har gratis fragt, og at man kan betale med MobilePay.

Jeg kan helt klart anbefale jer at tage et kig forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar