fredag den 29. august 2014

Vores billeder fra fotografen


Jeg havde været så heldig at få nogen gavekort til en fotograf af søde Maria og hendes søde mor, Tina.
Så da jeg og Casper var oppe ved min mor sidst, så var jeg, min mor og min lillesøster ved fotografen for at få taget nogen billeder af os.

I går modtog jeg billederne. De er blevet rigtig gode.
Dem er vi meget glade for(:









Billede et og tre er dem, min mor bestilte, og jeg bestilte billede to og fire.

Jeg synes, at de blev rigtig gode, og jeg har siddet og kigget på billederne flere gange(:

Jeg har haft scannet billederne ind, så jeg også har dem på computeren, så hvis kvaliteten ikke er så god, så er det derfor(:

Kram Heidi(: 

6 kommentarer:

  1. rigtige gode billeder af jer 3 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg glad for, at du synes(:

      Slet
  2. Hej søde Heidi :)

    Hvor er jeres billeder blevet flotte og I ser rigtig søde ud :)
    Det er dejligt at I fik glæde af gavekortet og herligt at du viser billederne frem, jeg har glædet mig til at se dem :)

    Rigtig god weekend.

    Kram Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Maria(:
      Jeg er rigtig glad for de billeder, som vi fik taget ved fotografen og endnu en gang 1000 tak for gavekortet(:

      Slet
  3. Godaften søde,

    det er blevet rigtig gode fotos af jer 3. I ser godt ud sammen.
    Et super godt minde:-)
    Hils din mor og søstre.

    God weekend.
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Tina(:

      1000 tak. Jeg er også rigtig glad for billederne.
      Jeg skal nok hilse dem, og du må hilse Maria(:

      Slet