lørdag den 23. august 2014

En tur i Kattegatcentret


Da vi var oppe ved min mor, der var jeg, Casper og min lillesøster, Julie i Kattegatcentret.
Det var første gang, at jeg og Julie var der.
Casper havde været der før, men det var mange år siden.

Jeg har længe gerne ville se Kattegatcentret.











Vi så også, at fiskene i det ene bassin blev fodret af en dykker samtidig med, at der stod en og fortalte lidt om fiskene.

Oppe ovenpå der var der nogen aktiveringsting, som man fx kunne prøve at skabe sin egen storm ved at trykke ned på noget, der mindede om en pumpe.
Det synes jeg var sjovt.
Det var også ovenpå, at jeg tog det sidste billede med teksten

Hvem er farligst?

100.000.000 hajer bliver hvert år fanget og slået ihjel af mennesker.
5 mennesker dør i gennemsnit hvert år i en ulykke med hajer.

Det er lidt tankevækkende, synes jeg.

Det var sjovt at se alle de fisk. Jeg kunne rigtig godt lide den tunnel, man kunne gå igennem, hvor der bla. svømmede hajer hen over en(:

Bagefter tog vi på McDonald's.
Det var en hyggelig, som vi havde os(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar