torsdag den 21. august 2014

Skolen er begyndt igen


Jeg kan godt mærke, at skolen rigtigt er begyndt igen for mit vedkommende.

Der er igen mange lektier og mange afleveringer, jeg skal lave.
Og så er der ikke mange dage til hver lektie eller aflevering.
Men sådan var det også før sommerferien.
Undtagen at jeg i religion kun havde en aflevering for om måneden.
I historien har jeg ca. 3 afleveringer for om måneden.

Men det er bare om at komme ind i en fast rytme igen med, at jeg får lavet lektier om morgnen, og så om aftenen. Også nogen gange om eftermiddagen hvis der er en del, der skal laves.

På en måde er det godt nok at være i gang igen.
Jeg kan jo godt lide at lære.
Men det var også dejligt ikke at skulle tænke på skolen og med, hvornår næste aflevering er til osv.
Men sådan har de fleste det vel(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar