tirsdag den 12. august 2014

Mine ynglings


Min ynglings film:

Det er Nynne og Scindlers List. 

Min ynglings skuespiller:

Det er Mille Dinesen.

Min ynglings bog:

3096 dage, som handler om, da Natacha Kampusch var kidnappet og blev holdt fanget.

Min ynglings sodavand:

Helt klart cola. 

Mit ynglings citat:

" Dyrene har ingen stemme, så jeg taler for dem."

Min ynglings tv-serie:

Det er The Good Wife og Weeds.

Mit ynglings farve:

Den er lidt svær, da der er mange farver, som jeg godt kan lide.
Men det må være lyserød, som er min ynglings farve.

Mine ynglings sko:

Helt klart ballerinaer. Jeg elsker at gå i ballerinaer. Jeg er også ved at have en del efterhånden.

Min ynglings årstid:

Det er forår. Det er ikke for koldt og ikke for varmt.
Samtidig er det så smukt, når blomsterne er ved at springe ud.

Min ynglings Disney film:

Den er jeg lidt i tvivl om, da jeg synes, at mange af dem er gode.
Men det må nok være Den Lille Havfrue.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Undskyld, men: http://yndling.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt.
      Jeg har altid skrevet yngling(:
      Men tak fordi du fortalte mig det.
      Jeg er begyndt at skrive det på den rigtige måde efter, at du skrev og fortalte det(:

      Slet