mandag den 25. august 2014

En hård dag


Meget af dagen i dag har jeg brugt på at ligge inde i sengen.
Jeg har haft det dårligt psykisk, da jeg har lavet mange tvangshandlinger.
Så jeg har ikke rigtig haft overskud til noget.

Jeg har sovet, ligget i sengen, spist morgenmad, set fjernsyn, sovet, ligget i sengen indtil Casper kom hjem.
Og lavet tvangshandlinger.

I morges efter at Casper tog på arbejde, der ville jeg prøve at sove videre, men Fifi havde svært ved at falde til ro igen, så der gik lidt lang tid, før jeg faldt i søvn.
Da jeg ville sove til middag, der havde hun også svært ved at falde til ro.
Hun ville ligge ovenpå min mave og sove, men det var lidt tungt.
Nogen gange gik hun hen til mig og begyndte at slikke mig i ansigtet.
Det gør hun også, når jeg ser tv, men der synes jeg, at det er sjovt(:

Fifi er en hund, der elsker at putte oppe ved en.
Hun er meget der, hvor en af os er.
Eller der hvor kattene er.
Jeg tror ikke, at hun helt kan finde ud af, hvad hun selv synes om dem,
fordi nogen gange står hun og knurrer af dem, men andre gange er hun nysgerrig og gerne vil lidt tæt på dem.

Nu ligger Fox og Fifi og sover sødt(:
De to er rigtig gode venner(:
I aftes fjollede de rundt sammen ude i køkkenet, hvor de prøvede at fange et stankelben(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar