søndag den 31. august 2014

Den viser en fejl


I går og i dag har der været problemer med den side, jeg bruger på skolen.
På den side kan jeg afleverer mine afleveringer, se hvornår der skal afleveres afleveringer og i historie har jeg mit materiale derinde.
Men da siden ikke har virket i går og i dag, så har jeg ikke kunne lave historie.
Jeg skulle ellers afleverer en aflevering i dag i historie.
I dansk skal jeg også afleverer en, som skulle afleveres for et par dage siden, men jeg har forsøgt flere gange i går og i dag på at komme derind, men den siger det samme hver gang.

Jeg er ikke den eneste, der oplever problemer.
Men det stresser mig, fordi jeg vil gerne have afleveret den aflevering i dansk og få læst videre i historie.
Men jeg har skrevet til mine lærer og fortalt dem, at jeg ikke kan komme ind på siden.
Så ved de, hvorfor jeg ikke har fået afleveret de afleveringer.

Mit materiale i dansk og engelsk ligger heldigvis på en anden hjemmeside, og den virker, så må jeg bare lave mine ting i de to fag indtil, at den anden side kommer op og køre igen.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar