torsdag den 14. august 2014

Begyndt i skole igen


I dag var jeg, Casper, min mor og min lillesøster i Randers, hvor vi var inde i butikken Normal.
Jeg har længe talt om den butik til min mor og lillesøster, så nu syntes jeg, at de skulle se den.
Den var større end den i Odense, og de har et lidt større udvalg.

Efter at vi havde spist aftensmad, der gik vi alle en lang tur, hvor vi havde søde Fox og søde Vaks med(:

Lige nu har jeg en frygtelig hovedpine.
Den kom bare lige pludselig.
Håber, at den snart går væk.

Jeg nyder at være heroppe ved min mor.
Jeg nyder at kunne slappe af.
Jeg nyder at være her i byen.

Jeg må heller gå i gang med at få kigget min aflevering i dansk igennem for fejl,
så den er klar til, når den skal afleveres.
Jeg er begyndt i skole.
Den begyndte i mandags, men jeg begyndte et par dage før, fordi jeg gerne lige ville kigge på afleveringerne, og så skulle jeg have lavet noget til i mandags.
Jeg er nu startet på et nyt fag, og det er i 1 år, at jeg har det.
Det er i Historie. Det glæder jeg mig til, at jeg skal have(:

Når jeg laver lektier, så laver jeg nogen små overspringshandlinger, så jeg ikke kører helt træt i lektierne.
En af overspringshandlingerne er bla. at sidde og læse Citater om livet
Og andre citater bla. om katte og hunde kan jeg også godt lide at læse(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar