tirsdag den 1. april 2014

Hun giver bøger væk


Min søster giver igen nogen af sine bøger væk på sin blog. I kan se hendes blog lige Her
Det eneste man skal betale er portoen, udover det så får man bogen/bøgerne gratis.

Det er bøger, hun ikke vil have længere.
Det kan være bøger, der ikke lige var hende, eller som hun ikke rigtig har fået læst osv.

Hun har lavet sådan nogen indlæg før.
Jeg har de andre gange fået nogen af bøgerne, og denne gang har jeg også fundet 2, jeg gerne vil have(:

Jeg synes, det er fedt, at hun giver nogen af sine bøger væk.
Hun har altid så mange fede og spændende bøger(:

I kan se hendes indlæg omkring de bøger, hun giver væk lige Her
Så elsker du at læse bøger, så synes jeg, du skal kigge forbi min søsters blog(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar