mandag den 28. april 2014

Brunch og fødselsdag


Jeg har ikke glemt, at jeg har haft en spørgerunde i gang.
Men det er, fordi den ene video jeg og Casper optog, den skal tages om.
Så det skal vi lige have gjort først(:

På onsdag har Casper fødselsdag.
Om morgnen skal vi ud at spise brunch.
Det er et sted, hvor der er buffet(:
Det smager rigtig godt der.

Om eftermiddagen har jeg en overraskelse til Casper.
Det er noget, vi skal lave, men jeg kan ikke fortælle om det her,
da jeg vil være sikker på, at Casper ikke pludselig læser det(:
Men jeg skal nok fortælle jer om det, når det er(:

Min lillebror har fødselsdag i morgen, hvor han bliver 18 år.
Vi er inviteret til hans fødselsdag, hvor han holder den i maj(:

I morgen er sidste chance for at stemme på min dejlige Nala i den konkurrence, hun er med i
inde på hjemmet.dk
Hvis I mener, at hun skal være Månedens Kat April og vinde et gavekort til Maxi Zoo,
så må I meget gerne stemme på hende(:
I kan stemme på Nala lige Her

Og lige en lækker info.
På torsdag kommer der en lækker give away på bloggen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar