fredag den 18. april 2014

En ny side på bloggen


Oppe under min header har jeg fået en ny side/fane.
Som I kan se, hedder den Bøger jeg har læst i år.
Sådan en side havde jeg også forrige år.
Jeg vil skrive om løbende de bøger, jeg får læst.
Så kan jeg se, hvor mange jeg får læst i år.
Denne gang ligger jeg også et link til min anmeldelse af bogen derind.
Så kan I komme direkte hen til min anmeldelse, hvis I vil se, hvad jeg synes om bogen(:

Jeg har kun fået læst 2 bøger i år.
Det synes jeg ikke selv er særlig meget.
Men sidste år fik jeg kun læst få bøger.
Jeg mener, det var 5-6 stykker kun.
Forrige år fik jeg læst 13 bøger, mener jeg, det var.

Lige nu er jeg i gang med at læse 2 bøger.
Det er dog mest den ene, jeg læser i for tiden.

Når jeg får læst flere bøger, og når de kommer på listen, så håber jeg, at nogen af jer måske kan få lidt inspiration til at finde nogen nye bøger, I ikke kendte til(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar