lørdag den 15. marts 2014

Musem og cafebesøg


Godmorgen kære læsere(:

Det begyndte godt nok at blæse op i går aftes.
Det blæser stadigvæk ret godt lige nu.

I dag skal vi gøre rent ( øv.)
Men som altid er det noget, der bare skal gøres.

I går aftes nåede jeg at blive færdig med min engelsk aflevering, som er til mandag.
Så mangler jeg dansk, som er til på mandag. Det er dog ikke en aflevering men en "øvelse."
Ligesom når man får lektier for i skolen, men det er noget, der ikke skal afleveres.

I morgen skal jeg og Casper på museum.
Det er et museum om en fattiggård. Museumet hedder Forsorgsmuseet.
Man ser, hvordan folk i Danmark levede som fattige.
Det er en fattiggård fra år 1872.
Det er det eneste bevarede forsorgsmuseum i Europa.

Bagefter skal vi på cafe.
Jeg glæder mig rigtig meget(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar