mandag den 10. marts 2014

En dejlig mandag


I dag har Casper fri.
Det er rigtig dejligt. Han har også fri næste weekend(:

I dag sal vi i Bilka. Vi skal gå nogen gode lange ture med Fox.
Jeg skal have lavet min dansk aflevering færdig, som skal afleveres mundtligt i morgen.

Dagen består af en rigtig slappe af dag med Casper.
Det elsker jeg, når vi har sådan en dag, hvor vi kan tage i Bilka, se en masse serier, gå en masse ture, jeg kan gå ind og sove, og vi kan sidde ved computerne(:

Det ser ud til, at vejret igen i dag bliver godt(:

Husk I kan følge mig på Instagram, hvor jeg hedder dyregladpige

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Rigtig dejlig dag til jer to unge mennesker:-)

    Køb nu ikke hele Bilka!
    Se nu ikke alle serier!
    Men nyd dagen og hinandens selskab:-)

    Hilsner fra Maria og Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina.
      Jeg fik ikke købt hele Bilka(:
      Og der blev ikke set så meget serie i dag.
      Vi fik gået nogen gode ture med Fox i det gode vejr(:

      Slet