torsdag den 6. marts 2014

Et møde med Bryan Rice


I dag var jeg og Casper i Tarup Centret, og der så vi, at Bryan Rice og Rebekka Thornbech som var på en scene, hvor de fik stillet spørgsmål af en vært fra et radioprogram, der hedder "Klubben"
Nogen gange i Tarup Centret har de sådan nogen arrangementer, hvor vi bla. før har set Uffe Holm lave lidt stand-up.
Men her var det pga. de begge skal være med i MGP, så det var det, det handlede om.
Rebekka Thornbech kender jeg faktisk ikke. 


Bagefter kunne man få autograf og taget billede af en sammen med Bryan Rice.

Jeg fik en autograf til mig selv, og så fik jeg ham til at skrive en til min tvillingsøster, Kamilla(:
Jeg fik også taget et billede sammen med ham, hvor vi stod og holdte rundt om hinanden.
Jeg var helt bange for at besvime bagefter, fordi jeg var helt rundt på gulvet af glæde.

Jeg elsker hans sange.
Jeg har før set ham optræde live for en del år siden.
Når det kommer til sådan noget med kendte, så er jeg virkelig som et barn(:



Jeg ser virkelig ikke pæn ud på det billede af mig og Bryan Rice sammen, så det får I desværre ikke at se.
Men jeg gemmer det selvfølgelig stadigvæk, så jeg selv har det at se på(:

Det var sådan en god oplevelse(:
Jeg havde heller ikke set, at der ville være sådan et arrangement i dag.
Normalt plejer jeg at se sådan noget, når vi får en reklame derfra med, hvad der sker.
Men lige det her havde jeg ikke set, så det var en dejlig overraskelse at opdage, at de var derude i dag(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar