fredag den 7. marts 2014

Facts på en ny måde


Jeg elsker mars is.
- Til gengæld kan jeg ikke lide Kung Fu is.

Jeg ser mange serier.
- Men jeg ser ikke særlig ofte en film.

Ofte sover jeg ikke godt om natten.
- Men jeg elsker stadigvæk at sove.

Det er sjældent, at jeg går med øjenskygge.
- Jeg bruger der imod mascara og eyeliner lidt oftere.

Jeg kan godt lide at gå i nederdel.
- Men jeg bryder mig ikke om at gå i kjoler.

Jeg kan ikke lide at gå i jeans.
- Men jeg elsker løse hængerøvs bukser.

Jeg har aldrig rigtig brudt mig om grøn peberfrugt.
- Men gul og rød peberfrugt har jeg altid godt kunne lide.

Det var lige et lidt anderledes indlæg om mig, hvor man lærer mig at kende på en anden måde end de almindelige facts indlæg, som jeg plejer at lave(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar