onsdag den 17. april 2013

Snart tid til nederdele


Jeg elsker at gå i nederdele om sommeren(:
Men som jeg er med alt andet tøj, så er jeg også kræsen med nederdele.
De må ikke sidde for stramt. Det kan jeg ikke have.

Jeg fandt disse 3 på smartgirl.dk
Jeg kan faktisk godt lide disse 3 nederdele, selvom de 2 første er lidt specielle, synes jeg.
Men det er på en god måde, jeg synes det(:

 
 
 

 
Jeg elsker den gule farve. Den minder så meget om sommeren(:
Jeg glæder mig til, jeg kan begynde at gå med nederdele igen, og jeg skal helt sikkert ud og finde nogle flere i butikkerne til sommer(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg har iført mig en maxinederdel idag, og det er det slet, slet ikke for koldt til! :) Så du kan godt komme igang ;)

    http://www.thevanilladreams.net/2013/04/dagens-i-gte-sommerstil.html

    SvarSlet
  2. Ej, en lækker nyhed at få(:
    Så vil jeg da snart til og finde mine nederdele frem(:

    SvarSlet