mandag den 8. april 2013

Mine køb fra matas



I fødsesldagsgave af min stedsøster fik jeg et gavekort til matas.
Så idag var jeg ude i matas for at bruge gavekortet.

 
Jeg fik købt 2 sortehårfarver, da jeg skal have farvet mit hår sort.
Jeg bruger nemlig 2 æsker hver gang, jeg skal have farvet hår, da det kniber med en.
Så købte jeg en Nilens Jord pensel.
 
 
Det er pensel nr. 120.
Den har jeg ønsket mig i noget tid, så er glad for, jeg fik den købt(:
Nu kan jeg strege den af på min liste under " Ting jeg vil købe i år."
 
Kram Heidi(:
 

8 kommentarer:

  1. Fede køb :)

    Følger din blog nu! Følg evt. tilbage? :)

    Kommentar for kommentar? :-)

    Knus
    http://c-rathjen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Fede køb! :-)

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine ting :) man går altså aldrig galt med et gavekort fra matas!

    Forresten har jeg en giveaway kørende, hvor du kan vinde et gavekort på 500 kr. til sko! Hvis det har interesse, så kan du deltage her: http://imeldascloset.bloggersdelight.dk/2013/04/vind-et-gavekort-pa-500-kr-til-sko/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det gør man nemlig ikke(:
      Jeg kigger forbi med det samme(:

      Slet
  4. Vil rigtig gerne se resultatet når du har fået farvet hår! :) Årh jeg trænger også til en eller to nye make-up pensler hehe ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok tage et billede af det(:
      Jeg kunne faktisk også godt bruge et par mere, selvom jeg lige har fået en.
      Men pensler kan jeg ikke få for mange af(:

      Slet