søndag den 21. april 2013

Lidt af hvert


De 2 sidste nætter har jeg ikke sovet godt. Jeg har været vågen mange gange i løbet af natten.
Jeg har haft svært ved at falde i søvn igen.

I nat havde jeg det fysisk dårligt med lidt ondt i halsen og det ene øre.
Da jeg vågnede i morges, var det heldigvis gået væk.

Senere blev jeg nødt til at gå ind og sove, fordi jeg var så træt. Da jeg vågnede igen, havde jeg ondt i halsen og det ene øre igen. Men det gik over noget tid efter. Jeg kan mærke, jeg ikke har det så godt nu. Hvor er det bare træls:(

Vi har fået vasket vores bil idag, så nu er den pæn igen(: Casper fik også gjort rent indeni bilen. Vi fik også handlet ind til ugen. Det gør vi som regel hver søndag, hvis vi har tid til det(:

Vi er nu begyndt på White Collar sæson 2. Indtil videre synes jeg, den er bedre end sæson 1(:
Vi er blevet færdig med at se sæson 4 af Castle. Hvor var den bare god(:
Jeg ser stadigvæk Desperate Housewives. Jeg er nu nået til sæson 6(:

Der går nok ikke alt for længe, inden jeg går i seng, nu når jeg har fået det lidt skidt igen.

Kram Heidi(:


2 kommentarer:

  1. Har kun få gange prøvet at vågne op flere gange i løbet af en nat pga. sygdom, men det lyder virkelig træls! Håber du får det bedre, så du kan få sovet ordentligt igen.
    Forstår desuden slet ikke at du kan holde ud at se alle de serier. Jeg går fuldstændig amok hvis jeg ser mere end 3 afsnit af en serie om dagen. ;-)

    /Simone, http://simonewarncke.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:

      Nu går jeg hjemme, så nogen gange er der ikke alt for meget at lave, så der bliver set en masse serier.
      Og når jeg virkelig bliver vild med en serie, kan jeg slet ikke lade hver med at se næste afsnit(:

      Slet