onsdag den 17. april 2013

Lidt mere blandet


Igår og forgårs var nogle lange dage, da Casper først kom sent hjem begge dage.
Det har været rigtig træls, da jeg har kedet mig en del:/

Imorgen skal jeg til lægen. Som altid glæder jeg mig til, det er overstået(:
Ellers skal der ikke ske det vilde i denne uge.
For noget tid siden skrev jeg, jeg havde så mange mavesmerter. De gik heldigvis over(:

Jeg har blevet inviteret til tupperware party midt i maj månede hos Caspers mor.
Det glæder jeg mig til. Har ikke været til det før.
Så jeg er rigtig glad for, jeg er blevet inviteret(:

Jeg ser stadigvæk meget Desperate Housewives. Jeg er allerede i gang med sæson 5.
Det går virkelig hurtigt med at se dem, men jeg ser også en del afsnit om dagen.
Tænk jeg slet ikke troede, den serie var noget for mig. Og nu elsker jeg bare den serie(:

I må alle have en dejlig solrig dag(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar