lørdag den 27. april 2013

Anmeldelse af Appeal4


Jeg modtog for et par dage siden 2 flotte neglelakker fra Appeal4

Appeal4 sælger flotte neglalekker.
Deres neglelakker indeholder ikke toulene, formaldehyde og parabener.
Og en ting jeg synes er rigtig godt ved deres neglelakker er, at de ikke er testet på dyr.
Det er så vigtigt for mig.

Men en del af deres overskud går også til velgørenhed. Det synes jeg er virkelig godt(:

I kan se Forhandlere hvem deres forhandlere er.

Nu til min anmeldelse af lakkerne(:

 
Jeg modtog disse 2 flotte farver.
Jeg kan godt lide udsendet af deres neglelakker med flaskerne.
 
Farverne er lige så flotte på neglene, som de er på flasken.
Har nogle gange oplevet, at farven var en skuffelse, når den kom på neglene,
men det er disse her ikke(:
 
De er meget let at lægge på. Penslen er rigtig god, og det synes jeg er vigtigt ved en god neglelak.
Jeg gav den 2 lag, og det dækkede helt. Jeg giver næsten altid 2 lag uanset hvad.
Neglene ser stadigvæk pæne ud idag(:
 
Jeg er virkelig tilfreds med disse neglelakker.
Og jeg kan kun anbefale deres lakker.
Og så har jeg god samvittighed med at bruge dem, da de ikke er testet på dyr(:
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer:

  1. Flotte farver og dejligt at de også er gode!
    Loreals neglelakker er også rigtig gode, hvis du vil have et råd :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet