tirsdag den 23. april 2013

En hyggelig eftermiddag


Casper fik tidligt fri idag(:
Vi tog i Rosengårdscentret, hvor Casper fik købt nogle nye bukser.
Bagefter spiste vi tidligt aftensmad på McDonald's.

Da vi kom hjem gik vi en tur med Fox.
Her er et billede, jeg tog af ham.

 
Vi var også nede ved Frejas grav.
Jeg havde plukket nogle tulipaner fra vores terasse af, og dem lagde vi dernede.
 
 
De gule blomster lagde vi i sidste uge.
 
Nu sidder jeg og Casper på hver vores computer.
Jeg tror, jeg snart vil spille lidt Hugo på computeren.
Det er ved at være noget tid siden, jeg sidst spillede. Men når jeg først kommer i gang, så kan jeg godt spille i et godt stykke tid, fordi jeg bliver helt optaget af det(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Billederne er gode. Er vild med hunden på det første billede, rigtig flot :-)

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet