lørdag den 6. april 2013

Casper anmelder


Jeg har modtaget et stk bokseshort til min dejlige kæreste,  Casper af mærket Tiger of Sweden fra hjemmesiden Dealfighter

Dealfighter er en hjemmeside, hvor det er en dealsite, hvor de fx. har disse bokseshort som normalt koster 200kr til 100kr.
De har fokus på kvalitetprodukter, og det kan man også se under "Gamle deals" hvor man kan se, hvilke deals de før har haft, og der er der nogle virkelig gode ting, synes jeg(:
Jeg synes, det er en rigtig god ide med sådan en hjemmeside, fordi hvem kan ikke lide at spare penge? Specielt på gode kvalitetsprodukter(:

Men Casper fik sådan et par bokseshort, som er på billede nedenunder.

 
Her er, hvad Casper kort har sagt om dem:
 
"De sidder rigtig behageligt, og samtidig kan man mærke, det er af god kvalitet."
 
Jeg synes, stoffet er blødt at røre ved, og som Casper siger, er af god kvalitet.
Jeg synes, også det er nogle pæne bokseshorts.
 
Noget der er vigtigt for mig med undertøj er, at det sidder godt, og det synes Casper, de gør.
Og det er det vigtigste, fordi man vil ikke gå med noget undertøj, som ikke sidder godt.
Det vil jeg ihvertfald ikke.
 
Casper kan helt sikkert anbefale dette mærke til andre, da han kun har gode ting at sige om dem. 
 
Jeg synes helt sikkert, I skal tage et kig forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar