tirsdag den 10. april 2018

TreatEaters Twisted Duck fra Smartdog.dk


Fox har været så heldig at skulle anmelde TreatEaters Twisted Duck fra Smartdog.dk

Fox er ikke så meget til hårde godbidder. Men når det er noget med kød om, så plejer han godt at kunne spise det. I hvert fald kødet. Nogen gange når jeg har købt noget med noget kød om, så er alt kødet pludselig væk men selve benet er der stadig. Så det gik jeg faktisk også ud for, at han ville gøre med disse her. Men jeg kunne ikke have taget mere fejl.









Fox er helt vilde med dem. Og ikke kun kødet. Han spiser hele pinden. Altså ikke på en gang. Han kan godt have sådan en her i en dag eller to. Normalt gider han ikke sådan nogen hårde stænger, når der ikke er mere kød på, og så plejer han ikke røre mere ved dem, men her kommer han selv med pinden, hvis han vil have den med op i sofaen. Og det er selvom, der ikke er noget kød tilbage.
Jeg er så glad for, at han vil disse her, fordi han gider ofte ikke alt for hårde godbidder, og han har det med at lide af tandsten, og dyrlægen anbefaler lidt hårdt at bide i, men det plejer han ikke at ville have.

Man kan købe nogen pinde, der minder om disse bare uden kød på i indkøbsbutikker, og bare sådan en enkelt pind holder flere måneder ved Fox. Og disse her holder i få dage. Det er rigtig godt for hans tænder, og samtidig har han nu nogen godbidder, som han kan bruge lidt tid på.

En god ting ved disse godbidder er, at det er lavet af naturlige ingredienser. Der er ikke tilsat nogen tilsætningsstoffer, og det har et højt indhold af protein.
Disse er også gode til hunde, der ikke må tage på i vægt, da fedtprocenten er under 4 %.

Smartdog.dk har et stort udvalg af naturlige godbidder, som I finder lige her

Der er rigtig mange "pinde" i sådan en bøtte, så bøtten holder i rigtig lang tid.

Herhjemme er både jeg og Fox glade for disse godbidder. Jeg er glad, fordi jeg endelig har fundet nogen godbidder, der er gode for hans tænder, som han faktisk gider at spise, og Fox er glad, fordi at godbidderne smager så godt.

Så vi kan i hvert fald varmt anbefale disse Twisted Duck til andre hunde(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar