mandag den 16. april 2018

Gør dating nemmere


Da jeg startede med at date på nettet for over et år siden. Altså inden jeg mødte Brian. Der brugte jeg i starten kun computeren til at gå ind på min datingprofil. Jeg gad ikke at have en dating apps på min mobil. Jeg synes, det var for forstyrrende. Men det endte faktisk med at efter få dage, at jeg fik appen ned på min mobil.

Det gjorde det også meget lettere. Single.dk har en dating apps
Man kan hente den ned på sin mobil, hvor man kan oprette en profil igennem ens mobil. Jeg oprettede dengang min profil via computeren, da det var nemmere, men så brugte jeg senere appen til at skrive fra osv.

Det er nemt at anvende en dating apps. Man kan lige hurtigt tjekke, om man har fået nogen nye beskeder, eller hvis man gerne vil skrive til en, så kan man også hurtigt det.

Så efter noget tid så gad jeg ikke til at logge på computeren hver gang for at tjekke, om jeg havde fået nogen nye beskeder, så jeg endte med at bruge appen meget. Selvfølgelig hvis jeg sad på computeren, så kunne jeg godt tjekke min profil på computeren, men ellers brugte jeg appen mest.

Jeg er så glad for, at jeg skrev til Brian på hans datingprofil. Det er faktisk lidt over 1 år siden, at vi begyndte at skrive sammen. Tænk, at jeg allerede har kendt ham i et år(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar