tirsdag den 24. april 2018

Bean - Den ultimative katastrofefilm


Forleden så jeg og Brian filmen Bean - Den ultimative katastrofefilm
Det er rigtig mange år siden, at jeg sidst har set den.

Men hold da op, hvor er den stadig sjov efter alle de år.
Jeg grinede så meget undervejs. Og hvor er han dog bare pinlig.



Jeg har altid været vild med denne film, og det er jeg stadigvæk.

Han bliver sendt til USA af hans chefer, egentlig for at slippe af med ham. Men cheferne har sagt, at han er en professor indenfor kunst. Men han aner ikke noget om kunst overhovedet.
Han skal bo ved en familie, hvor manden arbejder indenfor kunst og det firma, som Bean skal hjælpe.
Men Bean kommer til at ødelægge et rigtig dyrt billede. Og det prøver Bean og manden at skjule. Familien kan ikke lide Bean, så konen og børnene flytter fra manden. Manden er alene med Bean. Og de ender med at tage på en druktur sammen, de skal lave mad sammen, hvor Bean propper en kalkun ind i mikroovnen, og det går ikke særlig godt, og så prøver Bean at fikse det ødelagte billede.

Den kan lejes inde på Blockbuster.
På det seneste har jeg og Brian lejet flere film inde på Blockbuster.
De har rigtig mange gode film derinde. Og så har de et kæmpe udvalg af film(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar