mandag den 16. april 2018

Mine fødselsdagsgaver


Ja, bedre sent end aldrig. Men jeg skrev jo, at jeg ville vise jer mine fødselsdagsgaver. Jeg har bare ikke haft tiden til det før nu.



Jeg har fået en toastmaskine, varmesæde til min bil, vinduesviskere, ballerinaer, gavekort til Jensens bøfhus, gavekort til Maxi Zoo, en Mumi ske, det nye Crash Bandicoot, hvor det er alle de tre gamle spil i en, spillet Hvem i dette rum og penge.

Jeg er rigtig glad for alle mine gaver. Jeg fik mange gaver af Brian. Og det var meget overvældende, at jeg fik så mange gaver af ham. Jeg fik toastmaskinen, vinduesviskerne, varmesædet til bilen, gavekortet til Jensens Bøfhus og Crash Bandicoot spillene. Og så havde han også lavet sådan nogen små gavekort med blandt andet 5 minutters massage osv. Det er så lækkert.

Jeg havde en rigtig god fødselsdag. Jeg havde den bedste fødselsdag, som jeg nogensinde har haft(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar