søndag den 22. april 2018

En behagelig sofa


For mig er det vigtigt, at en sofa er dejlig blød og behagelig at sidde i, og så skal jeg kunne have benene op. Jeg ser en del fjernsyn, og derfor er det vigtigt med en god sofa, hvor jeg kan sidde ordentligt med ryggen. Men jeg arbejder også en del, mens jeg ser fjernsyn, og det gør jeg også i sofaen. Så igen er det vigtigt med en god sofa.

Brian har en rigtig god sofa. Det er en hjørnesofa, og den står, så den minder lidt om en chaiselong sofa. Så der kan jeg have benene oppe. Så der sidder jeg tit og arbejder, mens jeg ser fjernsyn imens.

Hos Biva.dk har de et stort udvalg af chaiselong sofaer

Jeg kan rigtig godt lide disse to chaiselong sofaer.





Jeg kan specielt godt lide den første. Den ser så dejlig blød ud.
Den anden ser også blød ud.

Jeg kan godt lide, når en sofa er rigtig blød. Den skal faktisk næsten være så blød, at jeg helt synker ned i den. Desværre har jeg aldrig fundet sådan en sofa.
Nogen kan godt lide en hård sofa, men jeg kan godt lide en rigtig blød sofa. Men sådan har jeg det også med senge og lænestole. Altså at de helst skal være så bløde, at man synker ned i den.

Biva.dk har et stort udvalg af chaiselong sofaer. De har i forskellige farver og materialer samt i forskellige prisklasser.

Hvis du står og leder efter en ny chaiselong sofa, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar