tirsdag den 24. april 2018

Et flot design


Jeg synes, at Frederik Bagger glas har et virkelig flot design

Jeg er vilde med mange af deres glas. Jeg kan godt lide deres rødvinsglas i størrelsen XL. Jeg synes, at rødvinsglas er rigtig flotte, når de er store.

Men de har også nogen glas, der hedder Crispy Highball glas. De er rigtig fine. Dem ville jeg bruge til fx en lækker jordbær smoothie.

De har også nogen, der hedder Platin Lowball glas. Dem ville jeg bruge til vandglas.

Jeg kan bare rigtig godt lide designet på Frederik Bagger glas. De har glas i forskellige "serier", og mange af serierne kan jeg rigtig godt lide.

Man kan købe Frederik Bagger glas hos Designfund.dk
De har alt, hvad man skal bruge til ens hjem. De har blandt andet en masse flot service.

De fører mange kendte mærker. Heriblandt Frederik Bagger.

Jeg er vild med Designfund.dk
Jeg kan godt lide, at de har så mange kendte mærker, og at de har sådan et stort udvalg af ting til hjemmet(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar