mandag den 23. april 2018

En lækker tøjbutik


En tøjbutik, som jeg rigtig godt kan lide, det er Johsfashion.dk
De har deres webshop med en masse lækkert tøj, men de har også fysiske butikker. De har blandt andet butikker i Næstved og Sorø.

De har tøj indenfor flere kendte mærker. Heriblandt 2-BIZ, som blandt andet har nogen flotte bluser, Gerry Weber, som har nogen flotte nederdele og Masai, som har nogen flotte kjoler.

De har rigtig meget forskelligt tøj inde på Johsfashion. Der er meget af tøjet, som jeg er vild med. Jeg kan rigtig godt lide flere af deres bluser og nederdele.

Hvis man står og skal til en konfirmation, en studenterfest eller bare mangler noget nyt tøj, så synes jeg, at I skal kigge forbi deres hjemmeside.

De har en fane, der hedder "Tilbud", og der finder du alle deres varer, som er sat ned.
Lige nu har de blandt andet tilbud på en masse flotte bluser og kjoler.

Jeg synes, at Johsfashion.dk er en lækker tøjbutik

Hvis du heller vil besøge en af deres fysiske butikker, så kan du læse om det inde på hjemmesiden, hvor de ligger henne.

Jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar