søndag den 22. april 2018

Skal du holde grillfest?


Hvis du står og skal holde en grillfest, fordi at du måske har fødselsdag, studenterfest, eller på grund af noget helt tredje, så kan du vælge at bestille mad udefra.

Hos Jespers Torvekøkken leverer de mad ud i København området. De leverer både til konfirmationer, bryllupper og andre anledninger.

De har blandt andet en amerikansk buffet

I deres amerikanske buffet er der både forret, hovedret og dessert. I forretten er der blandt andet laks syltet i fermenteret rødbede juice saltet med blandt andet agurk.

Til hovedret er der to slags kød heriblandt rosa stegs US okse med pommes anna og ramsløg sky.
Så er der 3 slags salater til. Det er fx en hjertesalat.

Til dessert er en tærte tarting med rabarber og pisket cremefraiche.

Jeg elsker buffeer. Men jeg er også utrolig kræsen, og når det er en buffet, så kan man selv vælge hvad, man vil have. Og det kan jeg godt lide.

Jeg glæder mig til, når man kan holde grillfester og sidde ude og spise på en skøn sommeraften(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar