onsdag den 25. april 2018

På datingmarkedet


Hvis du gerne vil finde dig en kæreste, så kan jeg anbefale dig at prøve dating

Single.dk er en af de største datingsider i Danmark. Det er samtidig en af de datingsider, som jeg har hørt en del gode ting om.

Ud fra mine egne erfaringer, så kan jeg anbefale dig at prøve dating på nettet. Men man skal selvfølgelig lige have sin sunde fornuft med, når man dater online. Men det er en god måde at møde nye mennesker på. Specielt hvis man ikke er så god til at møde nye mennesker i virkeligheden.
Det behøver ikke være, fordi at man ikke er særlig social. Det kan fx være, at man er en, der arbejder meget, og ikke når at komme så meget ud. Men det kan også være, fordi at man ikke er så god til at møde nye mennesker i virkeligheden.
Jeg er fx ikke den, der er god til at møde nye mennesker i virkeligheden. Ikke fordi jeg ikke kan finde ud af at snakke, men mere fordi jeg arbejder hjemmefra, så det er begrænset hvor meget, at jeg møder nye mennesker.

Så da jeg var klar til at få en ny kæreste efter Casper, så oprettede jeg mig en datingprofil. Og det er jeg så glad for, da jeg mødte Brian igennem en datingside.
I søndags var det præcis 1 år siden, at jeg og Brian var på vores første date.
Så vi har nu kendt hinanden i over 1 år. Og jeg er så glad for, at jeg har fundet Brian.
Jeg er så taknemmelig for, at han er kommet ind i mit og Fox' liv.

Jeg havde virkelig ikke troet, at jeg ville finde en kæreste så hurtigt efter bruddet med Casper.
Jeg havde faktisk regnet med at skulle være single i mindst 1 år. Men det var heldigvis ikke tilfældet.

Har I før fundet en kæreste igennem dating(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar