tirsdag den 12. juli 2016

Back from France


Så er vi tilbage fra Frankrig. Eller det kom vi allerede lørdag aften, men jeg har været træt, og vi har skulle pakke ud osv. Så jeg har først nu fået sat mig ved tasterne.

Det var en skøn ferie. Men de første par dage havde jeg det ikke godt psykisk. Der var jeg en del trist, tænkte meget på tvangstanker, og så savnede jeg babyerne ufattelig meget.

Men jeg tror, at det kom af, at det var et helt nyt sted. Først overnattede vi på et hotel i Tyskland, og dagen efter ankom vi til campingpladsen i Frankrig, og det skulle jeg også lige vende mig til. Så jeg tror, at det blandt andet var derfor. Og så kan jeg jo ikke styre, hvornår jeg får det psykisk skidt. Og det er bare rigtig træls, når det lige er på en ferie, hvor man jo burde være glad osv.
Men jeg fik det bedre efter et par dage. Heldigvis.

Jeg var vild med campingpladsen. Nej, hvor var der bare lækkert.



På campingpladsen var der flere søer. Denne her sø kunne man sejle med bådcykler eller kajakker i. Man kunne også fiske i den. Og så svømmede der svaner rundt i den.



Der var denne lækre badesø. Det var lavet som en strand. Det var så mega godt lavet.
Jeg, Casper og min lillesøster, Julie var dernede flere aftener, hvor vi bare gik og soppede. Casper var ude at bade et par gange i den. Der var også nogen swimmingpools, men dem brugte vi ikke.



Mig, der sopper i badesøen.



Mig og Julie foran den anden sø, hvor man kan sejle i cykelbåde, ro i kanoer, kajakker og fiske.

Jeg kan se, at jeg øverst i indlægget skrev kajakker, men der var også kanoer. Mest kanoer. Vi var lidt i tvivl om, om nogen af dem var kajakker eller kanoer. Nogen af dem lignede kajakker, men ja. Det også lige meget.

Jeg skal selvfølgelig nok vise flere billeder fra vores ferie. Vi var blandt andet i Disneyland Paris, hvor jeg fik købt en masse lækre ting, som jeg også nok skal vise jer.

I kan se nogen flere billeder fra vores tur i Frankrig på Instagram, hvor jeg hedder dyregladpige

Håber, at I har haft nogen skønne dage imens, at jeg har været væk(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare skønt ud :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, skønt ser det ud, gid det var mig :-)
      Glæder mig til at se mere, men I har bestemt oplevet en masse :-)
      Velkommen hjem igen :-)

      Slet