lørdag den 16. juli 2016

Så er vi flyttet


I torsdags flyttede vi ind i vores andelsbolig. Det var en hård dag for mig følelsesmæssigt, da jeg har haft svært ved at skulle flytte fra vores lejlighed. Det har været mit hjem i snart 7 år. Så det har jeg haft svært ved. Jeg har haft grædt en hel. Specielt torsdag om morgenen.
Men jeg har hurtig vænnet mig til huset her.

Vi har fået møblerne på plads. Vi har haft købt en del nye møbler. Blandt andet sofa, lænestole, sofabord, kugletæppe til under sofabordet, sådan en dims til at hænge fjernsynet op på, stumptjener og skoreol osv.
De møbler stod herude, da vi havde kørt dem herud, da vi fik dem. Undtagen min lænestol. Den hentede vi i går, da den først var kommet i butikken der.
Så der var ikke så mange store møbler, at vi skulle flytte. Men der var en del småting.

Vi fik vores gode venner til at hjælpe os. Dem der har Nicka. Det var rart at se dem igen. Dem har vi lært at kende i vores gamle lejlighed, da de også boede der. Dem holder vi heldigvis kontakten med.

I går og i dag har jeg og Casper haft sat ting på plads som i køkkenet og i badeværelset osv.

Så her begynder at ligne et hjem. Vi mangler bare at hænge ting på væggene som billeder, og så mangler jeg at ordne mit skrivebord.

Men jeg er glad for, at vi allerede er ved at være på plads(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar