fredag den 29. juli 2016

Det fik jeg købt i Disneyland Paris


Jeg har jo skrevet, at jeg ville vise jer mine køb fra Disneyland Paris.
Så det vil jeg gøre i dette indlæg.

Der var rigtig mange butikker inde i Disneyland Paris, og hvor var der bare vildt mange lækre ting.



Jeg fik købt en slikkepind, små chokolader, noget andet slik og pasta formet som hoveder fra Disney figurer og selve slottet fra Disneyland Paris.



Jeg fik også købt disse søde glas.



Jeg fik købt to søde krus. Et til Casper og et til mig.



To postkort, en kuglepen og en magnet fik jeg også købt.



Udover det fik jeg også købt to viskestykker med Disney figurer på og en bordskåner formet som Mickey Mouses hoved.



Casper fik købt denne salatskål og dette salatbestik.
Det var også ham, der købte den magnet, som jeg viste på en af de andre billeder.

Jeg og Casper køber gerne en magnet fra de steder, hvor vi har været.
Som fx i Disneyland Paris eller en magnet fra London osv.
Så de magneter har vi hængende på vores køleskab.
Så vi skulle selvfølgelig også have en med hjem fra Disneyland Paris, så vi havde den til vores samling.

Jeg fortryder faktisk, at jeg ikke fik købt noget mere af deres slik. Fordi de chokolader og det andet slik smager rigtig godt.
Men sådan var det også, da jeg kom hjem fra London. Så ville jeg have ønsket, at jeg havde købt noget chokolade fra den Mumi butik, som vi var i, da vi var i London.
Men ja, sådan er det.

Jeg er rigtig glad for mine og vores køb(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar