onsdag den 27. juli 2016

Køb mærkevarer for dine point


Jeg har flere gange skrevet om hjemmesiden YouGov
Det er en hjemmeside, hvor man svarer på spørgeundersøgelser. For hver spørgeundersøgelse som man svarer på, der får man point.

YouGov har ofte været i medierne såsom blade og aviser, hvor der er blevet lavet en undersøgelse om et emne, og så har fx et blad henvist til undersøgelsen, som er lavet af YouGov.
Så det er en kendt hjemmeside. Jeg har i hvert fald læst om den både i blade og i aviser.
Det er ret fedt at se, at det bliver nævnt flere steder, når der er blevet lavet en undersøgelse.

Jeg har været medlem derinde i lidt over 2,5 år. Og jeg har fået købt nogen skønne ting derinde for mine point.

Jeg har købt en lille Kay Bojesen abe, og så har jeg også købt 4 store Rosendahl Grand Cru glas.

Og så har jeg næsten lige modtaget en ny ting, som jeg har købt derinde for mine point.



Jeg har fået købt denne fine toiletbørste fra Kähler.

Den er så flot. Så den er jeg rigtig glad for.

Man skal ikke forvente, at man lige på en måned eller to får sparet sammen til en Kay Bojesen abe eller til noget andet.

Men jeg synes, at det er fedt, at jeg på 2,5 år har fået en lille Kay Bojesen abe, 4 store Rosendahl Grand Cru glas og en toiletbørste fra Kähler helt gratis bare ved at spare på point.
Altså jeg har ikke engang betalt for portoen.

Der er ting, som jeg ønsker mig, men som jeg sjældent får sparet sammen til. Som fx Kay Bojesen aben. Den har jeg ønsket mig længe, men jeg vidste godt, at jeg ikke bare lige fik sparet sammen til den. Altså sparet sammen af rigtig penge.

Så da jeg endelig havde sparet point nok sammen til Kay Bojesen aben, så blev jeg så glad, da jeg modtog den. Og jeg tror faktisk ikke, at jeg ville have haft fået sparet sammen til den endnu, hvis jeg skulle lægge penge til side, fordi så skal jeg spare sammen til ferie eller til julegaver osv.

Så hvis man har tålmodighed og elsker at svare på spørgeundersøgelser, så kan jeg helt klart anbefale YouGov.

Nogen gange har jeg også skulle svare på nogen spørgsmål om et produkt, hvor jeg bagefter blev spurgt, om jeg ville få fx en Coca Cola tilsendt, hvor jeg så skulle svare på endnu et spørgeskema om den.

I kan tilmelde jer lige her

Hvis I tilmelder jer i et af disse links, som jeg har linket til her i indlægget, så får jeg nogen point, når I har svaret på et bestemt antal undersøgelser.
Når I tilmelder jer, så får I jeres eget link, som I selv kan dele med venner, hvor I får point, hvis de tilmelder sig og svarer på et bestemt antal undersøgelser.

Er der nogen af jer, der i forvejen er tilmeldt denne side(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Jeg benytter både yougov og userneeds. Jeg har fået flødekarameller og chokolade fra yougov, og jeg har to gange fået gavekort på 300 kr til Matas via userneeds.

    SvarSlet