onsdag den 27. juli 2016

Hvis du skal holde fest


Mange er lige blevet færdig med enten gymnasiet eller med en uddannelse, og det resulterer ofte med en fest for at fejre det.

Ved sådan en fest er der mange, der vælger, at der skal serveres buffet. Nogen vælger at lave det selv, hvor andre vælger at købe det ude fra.

Hos Jespers Torvekøkken kan man bestille en lækker grillbuffet
Der er blandt andet laks med grillet asparges, deres egne grillpølser med kartofler med blandt andet hjemmelavet ketchup.

Mange kan godt lide at bestille maden udefra, så man slipper for at lave så meget selv.
Selvom man laver en buffet, så er der stadig mange små ting, der skal laves. Så derfor er der mange, der vælger at købe maden ude.

Jeg elsker buffet, og det gør jeg, fordi jeg så kan tage, hvad jeg kan lide.
Jeg synes, at det er så pinligt at få serveret en ret, hvor jeg egentlig ikke kan lide noget af det.
Jeg kommer altid til at virke så kræsen. Eller jeg er kræsen, men derfor synes jeg stadigvæk, at det er træls, at jeg ligner en, der er vildt kræsen, hvor folk så spørger, om jeg ikke skal have noget osv.
Med en buffet der kan man tage lige det, man har lyst til.

Men hos Jespers Torvekøkken har de nogen lækre buffer at vælge imellem til ens næste fest.

Jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi deres side(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar