mandag den 18. juli 2016

En hyggelig campingplads i Frankrig


Da vi var i Frankrig, der boede vi på campingpladsen La Croix du Vieux Pont.
Det var en kæmpe campingplads. Når man troede, at nu kunne der da ikke dukke flere ting op på pladsen, så opdagede man bare flere spændende ting på campingpladsen.
Jeg elskede specielt badesøen.

Jeg elskede også at ligge og læse om aftenen i en bog, hvor jeg samtidig kunne høre, at der løb børn udenfor og legede. Campingpladsen er meget børnevenlig. Så hvis man har børn, så er denne campingplads et perfekt sted at tage hen på ferie, hvis man skal til Frankrig.

Vi boede i et Mobilehome. Det var fint. Der var have til, og der var en gril, så vi sad ude og grillede nogen af aftenerne. Vi sad de fleste dage udenfor og spiste aftensmad.

















Det var lidt billeder fra campingpladsen.
Om morgenen gik jeg og Casper ned i bageren, der var på campingpladsen og købte morgenmad.
Det var hyggeligt at gå der om morgenen. Der var der helt stille.
Og så var der flere af morgenerne, hvor vi så vilde kaniner. Nej, hvor var de dog søde.
Vi så tre unger og moren.

Priserne på campingpladsen var faktisk relativt billige. Brød ved bageren var billigt, og maden fra deres grillbar var billig. Jeg havde troet, at priserne var skruet lidt op, nu når det var på en campingplads, men det var de ikke.
Dem der arbejdede der, de var utrolig flinke.

Da vi kom, der blev vi vist hen til vores mobilehome, hvor vi kørte i vores bil, og så cyklede der en ansat foran. Det var sjovt at se, at de ansatte cyklede rundt på cykler, men campingpladsen var så stor, så hvis de skulle vise en bil ned i den anden ende på gåben, så ville det tage lang tid.
Da vi ankom, der havde de stillet tre øl til os i køleskabet, samt der var te og kaffe, der lå fremme, så man kunne lave sig noget te eller kaffe.

Det var en utrolig lækker campingplads. Den lå ca. 1 time og 15 minutter fra Paris. Den lå også tæt på nogen andre skønne byer, som vi også besøgte.

Jeg kunne helt klart godt tænke mig at komme ned til denne campingplads igen.
Der var så utrolig hyggeligt.

Men det var lidt om den campingplads, som vi boede på(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar