fredag den 29. juli 2016

Få hjælp til din computer


Som jeg skrev for noget tid siden, så har jeg haft virus på min computer.
Det var så forfærdeligt, fordi jeg troede først, at jeg skulle til at have en ny computer eller til at undvære den i flere uger, hvis en nu skulle se på den.
Heldigvis fandt Casper ud af problemet. Altså at det var en virus, og han købte et program, som fjernede virussen.

Men hvis man nu står og ikke kan finde ud af, hvad problemet er, så kan man altid få hjælp af folk, der har forstand på computere.
Hos Din lokale IT-Partner er der hjælp at hente, hvis at man har problemer med sin computer.
De hedder forresten også CBC. Nå, men de har CBC partnere over hele landet. De har lavet en liste med alle deres CBC partnere rundt i landet. Det er derfor nemt og overskueligt at se, om der er en i nærheden af en selv.

CBC er den ældste og største frivillige kæde af IT-forhandlere. Kæden blev grundlagt for over 20 år siden.

Det kan godt være, at man ikke står og har problemer med computeren lige nu, men det er en god side lige at have i baghovedet, hvis man nu engang får problemer med computeren.

Altså hvis jeg ikke havde haft Casper til at ordne det med det virus, så var jeg blevet nødt til at få en, der har forstand på det til at kigge på det. Jeg aner nemlig intet om computere eller virusser.
Og jeg aner da virkelig intet om at få sådan et program til at rense computeren.
Jeg kan alt det basale ang. computere, men alt udover at gå på internettet og at åbne et dokument fra Word, ja det har jeg ikke forstand på.

Men så er det godt, at der er folk, der sidder parat til at hjælp, hvis nu uheldet er ude.

Men jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar