lørdag den 30. juli 2016

Fine gaveæsker


Jeg elsker at pakke gaver fint ind. Altså jeg går op i hvad gavepapir eller gaveæsker, det er også.
Til jul der pakker jeg ikke alle gaverne ind i det samme papir. Der går jeg meget op i, at det skal være lidt blandet med gavepapiret. Så det hele ikke bare er ens.
Jeg elsker at købe gavepapirer og gaveæsker. Jeg kan specielt godt lide gaveæsker, da det er en nem og hurtig måde at pakke en gave ind på, og samtidig ser det godt ud.

Jeg elsker også, at hvis jeg har købt noget fra en hjemmeside, at det jeg nu har købt, at det ligger i en lille fin æske.
Nogen gange gemmer jeg æsken, så genbruger jeg den til, når jeg engang selv skal pakke gaver ind.
Men jeg synes, at det er fedt, når hjemmesider gør lidt ud af at "pakke" ens varer ind.
Det kan være enten i en gaveæske eller lige putte det ind i lidt fint papir. Altså ikke at pakke det ind som en gave, men bare putte lidt fint papir rundt om det.

DS Smith sælger de blandt andet fine gaveæsker til firmaer.
De har blandt andet nogen virkelig fine juleæsker. De ville være perfekte at bruge til jul i et firma, hvis en kunde bestilte, at gaven skulle blive pakket ind. Hos nogen firmaer tilbyder de at pakke gaven ind, hvis man betaler lidt ekstra for det.
Og der ville det da passe perfekt med sådan nogen fine juleæsker.
Men de har også klassiske gaveæsker, som man ofte bruger til at pakke noget tøj ind i.
Så det er ikke kun juleæsker.

Jeg synes, at de har et stort udvalg.
Jeg får helt lyst til at have mit eget firma bare for at kunne sidde og gøre lidt ekstra ud af indpakningerne til kunderne, når de havde bestilt noget.
Jeg ville også elske at lægge en lille slikpose eller en lille prøve med hver gang, når kunderne have købt noget.

Så hvis du står og har dit eget firma, og du står og mangler nogen gaveæsker eller kuverter osv. så kan jeg anbefale dig at kigge forbi deres fine hjemmeside.

Uanset om I har et firma eller ej, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi siden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar