fredag den 29. juli 2016

Få 3 gratis film ved Blockbuster


Lige nu har Blockbuster lavet det sådan, at når man opretter en profil hos dem, så får man 3 gratis film. Altså at man kan leje 3 gratis film igennem ens profil.

Jeg og Casper er begge glade for Blockbuster. Det er mest Casper, der bruger det.
De har et stort udvalg af film. Både af nye og gamle film. Så hvis der er en gammel film, som man gerne vil gense, så man man tjekke, om de har den derinde.
Jeg kan godt lide, at det ikke kun er gamle film, som de har. De har nemlig også et stort udvalg af nyere film.

Vi kan godt lide at leje en film en fredag eller lørdag aften og hygge med en skål chips eller en skål slik. Og Casper lejer nogen gange film, når jeg sover til middag. Så kan han få set nogen af de film, som jeg ikke vil se. Eller han får også genset nogen af de film, som han har set i biografen.
Vi køber sjældent film, da vi som regel kun får set den en gang. Så derfor vælger vi tit at leje en film fremfor at købe en film.

Så hvis du ikke har nogen planer her for fredag aften, så kan du da lige oprette dig en profil derinde og så få 3 film gratis. Det kan være, at der er en film, du gerne vil gense, eller at der lige var en film, du ikke fik set i biografen, som du egentlig gerne ville have set.
Eller at du gerne vil se en film med børnene. Der er nemlig også mange film for børn derinde.

Jeg og Casper kan begge anbefale Blockbuster.
Vi lejer i hvert fald ikke film andre steder end hos dem.

Er der nogen af jer, der også bruger Blockbuster(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar