torsdag den 30. juni 2016

Mine nye ballerinaer fra Michael Kors


En dag overraskede Casper mig med, at han havde købt de ballerinaer fra Michael Kors, som jeg har haft talt om i flere måneder.

Jeg er så glad for dem. De er behagelige at have på. Jeg var dog ved at få vabler første dag, da jeg havde dem på, men nu er der intet, når jeg går med dem.





Jeg kan ikke beskrive hvor glad, at jeg er for dem.

Jeg køber normalt ikke sko på nettet, men der var en guide med, at man skulle måle ens fod og så kunne man se hvilken størrelse, man skulle have.
Men jeg var stadigvæk nervøs for, om de mon ville blive for små.
Normalt køber jeg ballerinaer i en størrelse større end den, som jeg bruger. Derved slipper jeg for at få vabler.
Men her havde de ikke den størrelse, men de her passer faktisk rigtig godt. Så nu tør jeg godt købe sko derinde.

De er købt på Zalando. De har så mange fede ting med Michael Kors.
Jeg har allerede udset mig et par sko af Michael Kors, som jeg godt kunne tænke mig. Men dem skal jeg lige have haft sparet sammen til før, at jeg har råd til at købe dem. Så der går nok noget tid. Men sådan er det. Jeg er bare vildt taknemmelig for, at jeg har fået mine første Michael Kors sko.

Jeg kan tydeligt mærke, at det er af god kvalitet. Så man får altså noget for pengene.

Jeg kan klart anbefale disse ballerinaer fra Michael Kors.
Jeg synes, at de er gode at have på. Man skal bare ikke lige tage dem på i flere timer første gang, at man går i dem. Det gjorde jeg nemlig.

Jeg tager dem med til Paris, så jeg kan have dem på, hvis vi skal ud at spise.

Jeg får nok ikke skrevet mere inden, at jeg tager til Paris, så I må have nogen rigtig dejlige dage.

God aften til jer alle(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar