torsdag den 30. juni 2016

Et sted jeg gerne vil rejse hen


Jeg elsker at sidde og kigge på billeder fra forskellige lande.
Specielt billeder hvor der er flot vand på er jeg vilde med.

Det giver sådan en dejlig beroligende følelse indeni mig.
Nogen gange søger jeg på Google efter sådan billeder og andre gange kigger jeg på et rejsebureau som Spies.

Så kan jeg samtidig få inspiration til hvilke steder, som jeg gerne vil prøve at besøge på et tidspunkt.

Et sted jeg gerne vil rejse til, det er skønne Bali

Der ser ud til at være så utrolig smukt.

Jeg elsker, når vandet er blåt. Det ser så dejligt indbydende ud.
Om jeg kan klare den varme, der er dernede, det ved jeg ikke.
Nogen af stederne på Bali har de hoteller på selve stranden. Tænk at kunne vågne op om morgnen og lige træde ud på stranden med det samme. Det må da være vildt lækkert.
Specielt hvis det er mega varmt, så kan man jo starte dagen med en morgendukkert.

Bali er helt klart et af de steder, som jeg gerne vil prøve at besøge.

Hvilke steder kunne I godt tænke jer at besøge(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar