tirsdag den 21. juni 2016

Sandaler fra Vagabond


Jeg har før skrevet om et par sandaler fra Vagabond. Nu sad jeg lige inde på Stylepit og kiggede på sandaler. Der fandt jeg et par andre sandaler fra Vagabond. De er så fede.
Men de er desværre ikke i min størrelse, men derfor kan jeg jo stadigvæk vise jer dem.

Et godt tip er lige at kigge på diverse sider med rabatkoder, om der skulle være en lækker rabatkode til Stylepit
Man kan nemlig sagtens være heldig, og at der er en rabatkode. Og det er da aldrig dårligt lige at spare nogen penge.



De er altså bare så lækre. Er altså vildt ærgerligt, at de ikke har dem i min størrelse.
I kan finde disse sandaler lige her

Og jeg har også en Stylepit rabatkode til jer.
I kan få 15 % rabat med koden, når I handler for over 799kr.
Jeg ville have haft bruge den kode, hvis jeg skulle have haft købt de sko.
Det er da aldrig dårligt lige at spare nogen penge.
Jeg og Casper har haft sparet penge flere gange, når vi alligevel skulle købe noget, hvor vi så havde en rabatkode.

Hvad synes I om disse sandaler(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar